PB Tips & tricks
PB.nl - jouw vragen, onze antwoorden!
Na 18 jaar vonden we dat het tijd was voor een flinke upgrade van onze website, en wat zijn we trots op het resultaat! Onze nieuwe site is volledig ontworpen om jou een nog betere shopervaring te bieden. Achter de schermen wordt er druk gewerkt om de door jullie alom geliefde en vertrouwde functies terug te brengen én meer. We begrijpen dat sommige zaken nog niet helemaal soepel verlopen, maar we zetten alles op alles om jouw shopervaring zo probleemloos mogelijk te maken.
gestelde vragen
We hebben al veel vragen ontvangen,
daarom hieronder de meest gestelde
vragen en antwoorden.
1. Hoe gebruik ik het nieuwe menu?
Met het nieuwe menu - dat je kunt vinden aan de linkerzijde – kun je niet alleen kiezen voor een categorie, maar hebben we als vervolgstap ook een uitgebreid filtersysteem om precies aan te kunnen bieden waarnaar jij op zoek bent. Kies binnen de categorieën bijvoorbeeld voor kleding, dan voor jurken en tenslotte voor midi jurken. Filter daarna niet alleen op maat, merk en kleur, maar bepaal onder meer ook de stofsoort, lengte, halslijn, mouwlengte en of de jurk al dan niet een print moet hebben. Met deze tools vind je op gepersonaliseerde wijze precies het item van jouw wensen en maken we shoppen op onze site nog makkelijker.
2. Hoe werkt ‘Nieuw in de shop’?
Onze ‘Nieuw in de shop’ pagina’s zijn gevuld met nieuwe items die op verschillende manieren gestyled zijn - zoals je van ons gewend bent. Wil je gecombineerde items bekijken en shoppen? Scroll dan op de productpagina naar beneden en klik op de ‘shop de look’ button om alle producten van de styling te zien. Een overzicht van alle shop de looks, vind je via www.pb.nl/looks
3. Hoe verzilver ik een giftcard/kortingscode?
Heb jij nog een giftcard of kortingscode en wil je deze gebruiken? Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om deze in te zetten via de PB.nl website. Heb je vragen, neem contact op met ons serviceteam.
4. Waar is mijn orderhistorie?
Het is op dit moment niet mogelijk om je oude orders in te zien, maar we werken eraan om dit snel weer beschikbaar te maken. Tip! Kijk indien mogelijk in je mail naar de bestel bevestigingsmails die wij voor 17 juni verzonden hebben om je eventuele orderhistorie te bekijken.
5. Hoe retourneer ik een bestelling?
Wil je een item/bestelling retourneren? Deze kunnen eenvoudig aangemeld worden via
www.pb.nl/retour. Vul hier zowel je e-mailadres als het ordernummer in en meld de items aan die je wilt retourneren. Momenteel werken wij aan het beter inzichtelijk maken van het retourproces in ‘mijn accountpagina’. Je hoeft een item dat retour gaat maar 1 keer aan te melden. Daarnaast ontvang je hiervan je geen bevestigingsmail en hoef je geen retournummer meer op je retourpakket te schrijven.
6.Wat is er nog meer veranderd? Retourkosten!
Door stijgende transportkosten zijn wij helaas genoodzaakt om 1,95 euro retourkosten in rekening te brengen. Deze worden in mindering gebracht op het terug te storten bedrag van eventuele retourneringen.
Zoals je merkt, zijn we nog volop bezig met het verrijken van onze webshop. Heb je vragen of loop je tegen problemen aan of lukt iets niet tijdens het bestellen? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen! We danken je voor je geduld terwijl we onze website optimaliseren zodat je met nog meer plezier en gemak bij ons kunt shoppen de komende jaren.
Blog geschreven door:
Fleur
Fleur is onderdeel van ons toegewijde CS team en staat klaar om u snel en efficiënt te ondersteunen, zodat je shopervaring bij PB altijd optimaal is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor verdere assistentie. Geniet van je dag!
