PB STORIES

PB Pers & Pr pagina

Online moderetailer Perfectly Basics BV (PB.nl) versterkt groeistrategie met SCAYLE enterprise shopsysteem.

Haarlem, 29 november 2023 - Online moderetailer Perfectly Basics (PB) gaat een samenwerking aan met SCAYLE, de leverancier van het SaaS enterprise shopsysteem. Met het headless shopsysteem kiest PB voor schaalbare technologie om toekomstige groei te faciliteren. Partners ACA en rb2 verzorgen de integratie, wat moet resulteren in een betere shopervaring voor de consument. Naar verwachting is de implementatie in de zomer van 2024 afgerond.

ABOUT PB

Persoonlijke aanpak

Peter Blaas-Van den Beemt, oprichter en CTO van PB: “Sinds 2006 streven wij - Peter en Birgit - naar een persoonlijke aanpak met een uniek aanbod en een hoog serviceniveau. In samenwerking met SCAYLE wordt onze droom nu werkelijkheid om ook de online shopomgeving persoonlijker en flexibeler te maken. Het wordt een uitdagende tijd, maar we gaan dit traject vol energie aan en kijken uit naar de mijlpalen die we samen met onze partners en ons team zullen bereiken.”